master's thesis
Inclusion of students with disabilities in high school - attitudes of students and teachers

Josipa Bermanec (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Medicine Osijek
Cite this document

Bermanec, J. (2018). Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636

Bermanec, Josipa. "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636

Bermanec, Josipa. "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636

Bermanec, J. (2018). 'Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, accessed 17 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636

Bermanec J. Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek; 2018 [cited 2019 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636

J. Bermanec, "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636