diplomski rad
Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama

Pandža, Ksenija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Medicinski fakultet Osijek

Citirajte ovaj rad

Pandža, K. (2017). Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:002514

Pandža, Ksenija. "Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:002514

Pandža, Ksenija. "Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:002514

Pandža, K. (2017). 'Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet Osijek, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:002514

Pandža K. Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet Osijek; 2017 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:002514

K. Pandža, "Stavovi roditelja učenika osnovne škole Vladimir Nazor Čepin o kurikulumu usmjerenom na djecu s posebnim potrebama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:002514

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.