master's thesis
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva

Premuš, Kristina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Medicine Osijek

Cite this document

Premuš, K. (2018). Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš, Kristina. "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš, Kristina. "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš, K. (2018). 'Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš K. Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek; 2018 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

K. Premuš, "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Islandora Bookmark - Please login to use this feature