diplomski rad
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva

Kristina Premuš (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Medicinski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Premuš, K. (2018). Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš, Kristina. "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš, Kristina. "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš, K. (2018). 'Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

Premuš K. Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet; 2018 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851

K. Premuš, "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Medicinski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851