Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Medicine Osijek
Cite this document
Premuš, K. (2018). Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851
Premuš, Kristina. "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851
Premuš, Kristina. "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851
Premuš, K. (2018). 'Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851
Premuš K. Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek; 2018 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851
K. Premuš, "Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u strategijama samoreguliranog učenja studenata sestrinstva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:891851